Tuesday 5 June 2012

Baru sedar masa dah tak panjang

Baru sedar masa dah tak panjang
28 haribulan 6 dah final exam
22 haribulan 6 nak kena submit report FYP
16 haribulan 7 dah hari showcase FYP
last paper final 14 haribulan 7
ada 5 paper final
hari ni dah 5 haribulan 6
dah malam pun
beberapa jam saja lagi nak ke 6 haribulan
tinggal 13 hari je lagi hari kuliah
minggu terakhir kuliah semua subjek mesti ada test
5 subjek, 5 test. or mungkin 4
2 projek lagi nak kena hantar
projek pulak projek group
mesti kena buat discussion
kena berkumpul
kena cari masa semua orang free
aaaa....aku baru sedar
FYP pun tak siap lagi
study week pun tak panjang
gap exam pun tak panjang
tu pun exam start awal
dan habis lambat
nasib baik jugak ada gap
oh.. aku baru sedar
tapi sempat pulak update blog
walaupun sedar masa dah tak panjang
ni baru untuk dunia
untuk akhirat pun kena kejar juga
supaya bukan berjaya di dunia sahaja
tapi di akhirat juga
masa untuk mengejar itu juga mungkin dah tak panjang
aku kena kembali ke pangkal jalan sekarang
aku kena persiapkan diri sekarang
supaya tak menyesal di kemudian hari
harap semua berjalan lancar
Insya-Allah..
aku bermonolog
sekian

2 comments: