Saturday 24 October 2015

I am now A Shaklee Independent Distributor

Assalamualaikum & Salam Sejahtera :)

Kalau sesiapa yang follow blog Cik F ni (ada ke?) mesti tahu yang Cik F sebelum ni mengalami masalah kulit berjerawat yang teruk. Antara ikhtiar Cik F yang berhasil adalah dengan mengamalkan supplement dari Shaklee iaitu ESP, Vitamin C & Vitamin E.

So sekarang ni Cik F dah pun mendaftar sebagai ahli Shaklee dan bergelar Shaklee Independent Distributor. Dah lama pun sebenarnya tapi baru berkesempatan nak update kat sini. So korang kalau nak beli mana-mana supplement Shaklee bolehlah hubungi Cik F aje ye.. InsyaAllah Cik F akan cuba bantu korang. Just nyatakan apa masalah, keperluan dan kehendak korang then Cik F akan cadangkan vitamin yang sesuai untuk korang. Cik F memang bukan seorang farmacist tapi Cik F mendapat nasihat dan panduan dari pakar.



Shaklee ni bukan produk untuk yang dah berkahwin je tau, tapi sesuai untuk kanak2, dewasa, remaja, lelaki, perempuan, tua dan muda sama ada yang sudah berkahwin atau belum ^_-

Antara produk-produk Shaklee:

- Set Kecantikan Kulit
- Set Pelangsingan
- Set Kesihatan Optimum
- Set Meningkatkan Tenaga
- Kesihatan jantung, tulang, sendi
- Masalah rambut gugur, gout, eczema, batu karang, kolestrol tinggi
- dan lain2

Untuk yang dah berkahwin, mengandung, berpantang boleh cuba:
- Set kesuburan (utk lelaki & perempuan)
- Set berpantang
- Set penyusuan
- dan banyak lagi!!


KENAPA PERLU BELI DENGAN CIK F?
  • Sebab Cik F akan berikan harga terbaik untuk semua customer Cik F.
  • Cik F akan guide cara dan beri tips penting untuk consume supplement ni supaya berhasil.
  • Cik F akan berikan before sales consultation (contohnya supplement mana yang sesuai untuk masalah korang, sesuai dengan bajet korang, etc) dan after sales consultation (contohnya cara makan, pantang-larang bila makan supplement, macam mana nak dapatkan kesan optimum sampai berhasil, etc)

Bagi yang berminat untuk menjana pendapatan dengan Shaklee pun boleh. Cik F sendiri dah beberapa bulan aktif and dapat side income dari bisnes Shaklee ni. Kalau korang berminat bagitau Cik F and Cik F akan daftarkan. Bukan tu je.. Cik F bersama team Cik F akan guide cara-cara macam mana untuk dapatkan income melalui bisnes Shaklee ni.


Cik F aktif dengan bisnes ni di instagram. Kalau korang berminat nak beli or nak survey produk apa yang Shaklee ni tawarkan dipersilakan singgah bisnes ig Cik F --> instagram.com/faridah.shaklee

Kalau korang nak order or tahu lebih lanjut whatsapp je Cik F 0134604578 untuk one-to-one conversation. Lebih mudah kan??

Sekian, wassalam.

No comments:

Post a Comment