Wednesday 27 March 2013

Servis design logo

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Dah lama juga blog ni tak diupdate. Tapi tak berhabuk sebab selalu juga disapu. Hehe... Ke"busy"an melanda diri plus kekontangan idea antara faktor kenapa blog ni tidak diupdate. Anda semua dah tau kan yang saya ada sebuah kedai online? Kalau belum tahu klik gambor di bawah ni.

Ni merupakan logo terbaru kedai online Cik F yang di"design" oleh kenalan Cik F. Kalau korang berminat nak dapatkan servis untuk design logo boleh hubungi Cik F ye. Nanti Cik F rekemen dekat kenalan Cik F tu.. Harga murah saja.. Tak mahal sebab beliau merupakan pendesign amatur lagi. Buat secara freelance je. Jadi kalau berminat boleh hubungi saya melalui Facebook ye. 

Actually saya nak kenalkan produk2 yang dijual di kedai online saya. Tapi sebab dah tercerita pasal logo n servis design ni macam tak best pulak nak cerita pasal produk lain. Takpe lah. Nanti Cik F buat entry baru untuk produk2 di kedai online Cik F. Makanya...terpaksalah tajuk asal entry ni ditukar....

Bagi anda yang berminat untuk dapatkan produk2 Islamik boleh lah ke kedai online www.nurnikmart.com. Pelbagai produk Islamik yang ditawarkan dengan harga berpatutan. Macam-macam ada. Dah macam "giant Islamik" dah. 

Ok, see you on the next entry.... 

Wassalam.


Ingin berniaga online-------> http://bit.ly/15Su14U
Ingin kerja sambilan--------> http://bit.ly/Zoc1Lz

No comments:

Post a Comment